Mam napisać charakterystykę: Człowiek niezwykły, który wzbogacił moją osobowość - charakterystyka wybranego bohatera literackiego.

Proszę tylko o podanie przykładów jaki to może być bohater literacki, bo kompletnie nie mam pomysłu co napisać :/. Najlepiej jakby ten bohater był z jakiejś lektury i rzeczywiście był "niezwykły".

Z góry dziękuję za odpowiedzi

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-26T00:13:06+01:00
Jeszcze wymyśliłam ,ze można opisać małego księż lub jakiegoś bohatera z książki "kamień na szaniec"
proszę o najlepsą odpwedź;]
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T00:13:11+01:00
Robinson Cruzoe, Santiago z lektury "Stary człowiek i morze" któryś z bohaterów z krzyżaków
1 1 1