Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-25T22:39:06+01:00
1+3+5+7+...+199+201 =

tych liczb jest 101...
100 liczb łączy się w pary:
1 i 199 = 200
3 i 197 = 200
...
99 i 101 = 200

w takim razie takich par jest 50
50*200 = 10 000

do 10 000 dodajemy 201 = 10 201
1 5 1
2009-12-25T22:57:47+01:00
2009-12-25T22:59:04+01:00
1+3+5+7+...+199+201 =...
1 i 199 = 200
3 i 197 = 200
99 i 101 = 200
50*200 = 10 000
10 000+201 =10 201