Odpowiedzi

2009-12-26T09:33:52+01:00
Spróbuj sobie wgrać przeglądarkę od kogoś na płytkę CD i zainstaluj z płytki a nie z neta.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T10:31:40+01:00
Ja miałem to samo
też nie wiedziałem co zrobić
ale od kolegi wziąłem płytę na której była nagrana przeglądarka opera 10.1(jest o wiele lepsza od internetu explorer)
ale jeśli ci zależy tylko na exploreru to trzeba zrobić format

PS. spróbuj poszukać też na forum.pcformat.pl tam na pewno dostaniesz szybką odpowiedź ;)))