Odpowiedzi

2009-12-26T11:16:29+01:00
Moją ulubioną bohaterką z h2o wystarczy kropla jest emma ponieważ ma ona długie włosy które ja lubie oraz ma niezwykłe moce które każdy podziwia jestem zachwycona nią tak jak ona się zachowuje umie zachować spokój emma ma trudne życie bo ukrywa tyle prawdy przed bliskimi i za to ją podziwiam
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-26T11:22:23+01:00
Nasza kochana Rikki
ma blond warkoczyki
jej usta sa jak maliny
nie ma drugiej takiej dziewczyny
jej spojrzenie kazdego zaskoczy
i jeszcze te niebieskie oczy!
zawsze wyluzowana
no i roześmiana
to typ samotniczki
która zadko nosi spodniczki! ;)
2 5 2
2009-12-26T11:29:57+01:00
Rikki z H2O jest najlepsza
Buntownicza,nie jak Emma stateczna
Z nią nigdy nie ma nudy
Nie lubi chodzić do budy
Gdy w syrenę zmienia się
Cały świat przygląda się
W Zejnie jest zakochana (jak się pisze Zejn?!)
Podąża za nim wzrokiem od rana
Za to wszystko Rikki kochamy
I H2O na Jetixie oglądamy
4 3 4