Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T11:41:34+01:00
Literatura:
Apokalipsa św. Jana,
Czesław Miłosz "Piosenka o końcu świata"
Jan Kasprowicz "Dies Irae"

sztuka:
Pieter Bruegel "Triumf śmierci"
Albrecht Durer "Czterej jeźdźcy Apokalipsy"
Hans Memling "Sąd Ostateczny"
John Martin – "Wielki dzień Jego gniewu"
2009-12-26T11:42:02+01:00
Apokalipsa Świętego Jana
Koniec świata"Mark Chadbourn
Czesław Miłosz koniec świata
jeżeli mogą być filmy to 2012