Króliki lubią liście kapusty. Druh Jacek zauważył, że dwa duże króliki zjadają dwie duże głowy kapusty w ciągu dwóch godzin. Nagle Jacek zobaczył,że pięćdziesiąt wielkich królików zaczęło jeść sto główek kapusty. Zaczął szybko liczyć, jak długo króliki będą jadły tę kapustę,ale nie mógł się doliczyć.
PYTANIE: Czy już wiecie, jak długo króliki będą jadły główki kapusty???

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-26T12:05:51+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T12:28:51+01:00
Według mnie to będą jadły to przez 20 godzin ..
]
Pozdrawiam :)