Odpowiedzi

2009-12-26T12:07:28+01:00
Nie, mitochondrium zawierają komórki eukariotyczne, czyli te, które posiadają jądro komórkowe ograniczone otoczką jądrową (nie wszystkie komórki mają taką otoczkę).
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T12:09:51+01:00
Nie,nie wszystkie komórki ludzkiego ciała mają mitochondria, np. chondrocyty - komórki chrzęstne lub osteocyty - komórki kostne - nie mają mitochondriów.
2 5 2