Cześć! Chciałabym zapytać albo
1) co zrobić kiedy w PowerIso pisze :"Niezarejestrowana wersja może jedynie tworzyć lub edytować pliki które nie są większe niż 300 M . Zeby zmienić limit proszę się zarejestrować"
mam z gry tylko 94 procenty
2) dobra włączyłam za pomocą deamon tools lite ale z kolei brakuje plików (problem powyżej) a jak włączam trochę inaczej to pisze : "

No Label
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ -2536 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 7300 GT (9147)

Negative delta time!

History: UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop"


3) jeśli nie wiecie co zrobić z tymi dwoma na górze to powiedzcie skąd ściągnąć HP i WA byle nie z torrentów bo nie mam kasy na sms, próbowałam z 2 chomików ale ^^ (patrz góra)

Pomoże ktoś ? Jak tekst nie zrozumiały napiszcie to spróbuje zrobić jeszcze raz


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T12:47:05+01:00
Musisz miec 100% gry jesli chcesz ja odpalic...

a z torrentow da sie sciagac za darmo chcesz wiedziec jak to napisz na priv
2009-12-26T12:55:17+01:00
Nie masz całej gry ściągniętej to nic dziwnego, że jej nie odpalisz.

Poszukaj gier np. na peb.pl tam na 99% są, i jest tam też wyjaśnione jak ściągać.
2009-12-26T13:34:47+01:00
Witam !
Aby dac rade uruchomic swoj obraz iso w 100% musisz posiadac pelna wersje PowerISO lub pobrac darmowa wersje DAEMON Tools Lite 4.30.4 ktora zrobi praktycznie prawie to samo co PowerISO.
Pozdrawiam serdecznie.
I przeporaszam za brak polskich znakow.
2 2 2