Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T13:09:33+01:00
BUDŻET :

Rodzina liczy 4 osoby:
Mama - 1500 zł / zarobek
Tata - 2500 zł / zarobek
Syn lat 9 - uczeń
Córka lat 2 - dziecko w żłobku
______________________________
łączny zarobek rodziny : 4000 zł / miesięcznie

Wydatki podstawowe/ miesięczne
Czynsz za mieszkanie - 140 zł x 4 os = 560 zł
Energia elektryczna - 40 zł
Gaz - 60 zł
telefon stacjonarny - 60 zł
internet - 64 zł
telefony komórkowe - 2 * 50 zł = 100 zł
opłata za żłobek - 100 zł
Wyżywienie - zakupy ok 700 zł
opłata za klasowe - szkoła - 16 zł
Kredyt - 500 zł
__________________________________________
łącznie wydatki podstawowe -2100 zł

Opłaty dodatkowe / miesięcznie
Utrzymanie samochodu ( zakup paliwa ) - 300 zł
Weekend spędzony z rodziną na zabawie - 200 zł
Zachcianki ( lody, ciastka,...) - 150 zł
Ubezpieczenie dziecka 2 letniego - 100 zł
Ubezpieczenie dziecka 9 letniego 120 zł
Ubezpieczenie męża - 150 zł
Ubezpieczenie żony 140 zł
_________________________________________
ł acznie na opłaty dodatkowe : 1160 zł


Łącznie wydatki 3260 zł / miesięcznie
W budżecie domowym pozostaje - 740 zł na wydatki inne
18 4 18
nie sądze, żeby 4osobowa rodzina wydawała na wyzywienie tylko 700, to jest 23zł dziennie. wydają pewnie ok. 1600 (a nawet więcej), poza tym nie doliczyłeś rachunków za wodę (ok.50zł), za to ubezpieczenie często pokrywa firma, w której pracują rodzice
2009-12-26T13:13:05+01:00
Dana rodzina: Kowalscy liczy 4 osóby, tzn. mama, tata, siostra, i dziadek.
Budżet rodziny: miesięcznie 1000zł.
Wydatki: woda, gaz, prąd

Budżet:
Np. Np.
Mama: Tata:
- pomoc w nauce - utrzymanie rodziny
- gotowanie - pomoc w nauce
-sprzątanie - płacenie podatków
- prasowanie - opłata za gaz
- chodzenie na wywiadówki - opłata za wodę
- płacenie za prąd - zarabianie pieniędzy

Np. Np.
dziadek: siostra:
- karmienie zwierzaków - sprzątanie
- pomoc w nauce - pomoc w szkole
- pomoc w nauce

Powinno być dobrze, tak robiliśmy w szkole z nauczycielką:)
8 1 8