Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T13:18:33+01:00
Dane:
v= 330m/s
t= 3s

Szukane:
s = ?

Obliczenia:
v=s/t
s = v*t
s = 330m/s * 3s
s = 990m

Odp. Piorun uderzył w odległości 990 metrów.

Ps. Prosze o najjj....
31 5 31
2009-12-26T13:23:03+01:00
Dane:
t2= 3 s
V1 = 330 m / s

Szukane ?
m2=????

Obliczenia:

m1 = 330 m
t1 = 1 s

m2 = 330 * 3 = 990 m

Odpowiedź.
Piorun udeżył w odległości 990 metrów

3 3 3