Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T13:50:22+01:00
Trawienie białek rozpoczyna się w żołądku,

Węglowodany proste i złożone Ich trawienie rozpoczyna się już w jamie ustnej przy udziale alfa-amylazy

W trawieniu lipidów niezbędne jest działanie żółci,
2009-12-26T19:09:25+01:00
Trawienie cukrów:

Jama ustna-ptialina-dwunastnica-anylaza-glukoza

Chyba o to chodzi :)
Ale nie jestem pewna,wiec nie mowie na 100%,że to napewno to.