Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T13:15:21+01:00
NaOH
KOH
Mg(OH)2
Ca(OH)2
Ba(OH)2
Cr(OH)2
Mn(OH)2
Hg(OH)2

proszę o naj ;)
6 3 6
2009-12-26T13:49:14+01:00
LiOH
NaOH
KOH
RbOH
CsOH
Mg(OH)2
Ca(OH)2
Sr(OH)2
Ba(OH)2
Cr(OH)2
Mn(OH)2

nietrwałe:
Hg(OH)2
AgOH
CuOH
4 4 4
2009-12-26T16:05:01+01:00
Wszystkie wodorotlenki które reagują z metali 1 i 2 grupy głównej.
wodorotlenek litu, sodu, potasu, rubidu, cezu i fransu - to 1 grupa
2 grupa - berylu,magnezu, wapnia, strontu, baru i radu
3 3 3