Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-26T13:25:50+01:00
V1=54km/h
t1=3h
t2=2h42min=2,7h
V2=?

Pokonana droga jest taka sama:
S=V1*t1
S=V2*t2

V1*t1=V2*t2
V2=(V1*t1)/t2 [km/h]
V2=(54*3)/2,7
V2=60km/h
5 4 5
2009-12-26T13:26:24+01:00
V=s/t
s=v*t
s=162km
2h 42 min = 2,7h
v=162/2,7
v=60km/h


proszę o naj :*
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T13:29:20+01:00
Dane:
V1= 54 km/h
t1 = 3 h
t 2= 2,42 h

Szukane :
V2 = ???

Obliczenia
Obliczyć całą drogę
V1 * t1 = droga
54 * 3 = 162 km

V2 * t2 = droga
V2 = 162 / 2,42
V2= 66,942 w przybliżeniu 67 km

Odpowiedź:

Motocyklista musiał by jechać ze średnia predkościa oko 67 km /h
8 3 8