Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T14:12:09+01:00
Najbardziej podoba mi się część "ocalenie". Są w niej wydarzenia przedstawione w 2018 roku. Trwa wojna ocalałych z wojny nuklearnej ludzi przeciwko armii terminatorów zarządzanej przez superkomputer Skynet. John Connor nie jest jeszcze przywódcą ruchu oporu. Zna jednak swoje przeznaczenie i zdaje sobie sprawę z tego, że dźwiga na swoich barkach los wszystkich ludzi. Tymczasem znów zdarza się coś nieprzewidzianego. W jego otoczeniu pojawia się tajemniczy Marcus Wright - człowiek, który w niewytłumaczalny sposób przeżył własną śmierć. U Marcusa Jedno jest pewne - w jego ciele znajdują się metalowe implanty.
Zbliża się moment ostatecznego starcia pomiędzy ludzkością a maszynami i John Będzie musiał szybko zdecydować czy zaufać Marcusowi, który może odegrać decydującą rolę. Tym razem ludzie spróbują przeniknąć do samego serca Skynetu, by zmierzyć się z wrogiem na jego terenie.

Christian Bale wystąpił w filmie "Kapitan Corelli" w 2001 roku.
2009-12-26T14:18:45+01:00
Aktor brytyjski i amerykański. Urodził się 30 stycznia 1974 roku w Pembrokeshire , w Walii Christian Bale wystąpił w filmie '' Kapitan Corelli '' w 2001 roku.
Proszę :)