Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-26T14:54:16+01:00
Stara cena
20--> 24,40
22-->x
x=22*24,40/20=26,84
roznica
26,84-24,40=2,44
26,84-->100%
2,44-->x%
x%=2,44*100%/26,84~9%

Odp.obnizyla sie o 9 % :D

Pozdros :))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T15:03:45+01:00
20 - 24,40
22 - x

22 * 24,40 : 20 = x
x = 26,84

26,84 - 24,40 = 2,44

26,84 - 100%
2,44 - x%

2,44 * 100% : 26,84 = x
x = 9,09

Nie wiem czy możecie przybliżać do całych :)
2 3 2
2009-12-26T15:27:43+01:00
22 * 24,40 : 20 = x
x = 26,84

26,84 - 24,40 = 2,44

2,44 * 100% : 26,84 = x
x =ok.9
O 9%.