Kto mi powie o co chodzi z tymi tomami mikołajka:
-Nowe przygody mikołajka
-Nowe przygody mikołajka 2
-Nieznane przygody mikołajka
No i są jeszcze te części 5:
Mikołajek, Rekreacje Mikołajka, Wakacje Mikołajka, Mikołajek i inne chłopaki oraz Mikołajek ma kłopoty.

Co powinnam na początku przeczytać nie rozumiem to są jakieś dalsze części czy jak? Te 5 części i poźniej tomy czy jak?

2

Odpowiedzi

2009-12-26T15:07:23+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T15:08:56+01:00
Są to kolejne opowiadania o Mikołajku
kolejność (według ich wydania):
Mikołajek
Rekreacje Mikołajka,
Mikołajek i inne chłopaki,
Wakacje Mikołajka,
Mikołajek ma kłopoty
Nowe przygody Mikołajka,
Nowe przygody Mikołajka. Tom 2,
Nieznane przygody Mikołajka

I tak należy je czytać