Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T15:13:42+01:00
2009-12-26T16:37:07+01:00
Gotowanie - wrzenie wody, wykorzystujesz zjawiska: wrzenie (parowanie w całej objętości cieczy), parowanie (na powierzchnie cieczy), konwekcję cieplną (unoszenie się ciepła), skraplanie (na zimnej pokrywce skrapla się para wodna)
pieczenie ciasta, potraw np. mięsa , wykorzystujesz zjawiska jak wyżej oraz zjawisko dyfuzji : roznoszenie się zapachów