Angielka/glik dostaje zaproszenie do Polskiej rodziny. Pyta o radę znajomej/ego: jak ma się ubrać? jakich potraw może się spodziewać czy powinna/nien przyjść punktualnie? czy ma przynieść prezęt?
Zadaj pytania po angielsku i odpowiedz na nie w formie dialogu ( rozmowy angielki/glika i jej znajomej/ego).

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T15:26:29+01:00
-Mam zaproszenie do Polskiej rodziny i nie wiem paru rzeczy pomozesz mi?
-No dobra
-Jak mam sie ubrac??
-Ubierz sie ladnie
-A jakich potraw moge sie spodziewac?
- spodziewaj sie dań cieplych i malo zimnych na przyklad rosół Polacy zawsze gotują rosół
-A mam przyjsc punktualnie czy sie spoznic ?
-Tak tak punktualnie przyjdz to sprawia dobre wrazenie na Polakach
-A jakis prezent przyniesc?
- Tak jakis maly podarunek dla rodziny
- Aha to tyle dziekuje
-Nie ma za co



-I have an invitation to the Polish family and I do not know a few things would help me?
-OK
-How do I dress?
-Dress nicely
-And what food can I expect?
- Expect little dishes warm and cold, for example, the Poles have always cook chicken soup broth
-And I have come as punctually and be late?
"Yes yes come back on time this makes a good impression on Poles
-And bring a gift?
- As a small gift for the family
- Oh thank the many
-Not at all
2009-12-26T15:45:25+01:00
How do I dress?
sign a suit and nice shirts.
What food can I expect?
You would expect pork and potatoes.
Should I come punctual?
yes but five minutes after the appointed hour.
if I bring a gift?
you can bring some chocolates.