Odpowiedzi

2009-12-26T15:23:47+01:00
WYŁĄCZNIK ELEKTRYCZNY - to aparat elektryczny przeznaczony do wyłączania prądu w jednym lub większej liczbie obwodów elektrycznych. Wyłączanie prądu odbywa się w normalnych warunkach pracy obwodu oraz w warunkach przeciążenia lub zwarcia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T15:24:59+01:00
to aparaty elektryczne przeznaczone do załączania lub wyłączania prądu w jednym lub większej liczbie obwodów elektrycznych. Łącznik może być przeznaczony do jednej lub obu tych czynności łączeniowych. Przemieszczenie styków ruchomych łącznika z jednego położenia granicznego w drugie położenie graniczne nazywa się przestawienie.
załączanie lub wyłączanie prądu odbywa się w normalnych warunkach pracy obwodu oraz w warunkach przeciążenia lub zwarcia;
1 5 1