Odpowiedzi

2009-12-26T15:34:08+01:00
Da się:
obok tego gdzie wypisuje stronę internetową jest jej logo.i to logo trzeba przesunąć na ikonę domku.
2009-12-26T15:36:45+01:00
Pewnie ze się da:)
Na pasku klikasz NARZEDZIA potem OPCJE i tam pisze strona startowa i wpisujesz jaka chcesz :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T15:39:08+01:00
Da najpierw włącz przeglądarkę daj na "Narzędzia" i tam na dole są "opcje.." klikasz tam i jest takie miejsce obok napisu "strona główna" tam wpisujesz np. www.naszaklasa.pl i teraz po włączeniu przeglądarki masz już od razy nk