Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T15:55:08+01:00
W tym zjawisku położenie Księżyca na sferze niebieskiej jest bliskie położenia Słońca. Księżyc wówczas znajduje się w kulminacji górnej w południe, w kulminacji dolnej zaś - o północy.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-26T15:56:52+01:00
W nowiu położenie Księżyca na sferze niebieskiej jest bliskie położenia Słońca. Księżyc wówczas znajduje się w kulminacji górnej w południe, w kulminacji dolnej zaś - o północy.