Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T15:56:17+01:00
Znajdują się składniki takie które nie wystepują w tł.roślinnych.
2009-12-26T15:57:04+01:00
Gdyż tłuszcze są potrzebne
nie powinniśmy ich także dlatego całkowicie wykluczać nawet gdy jesteśmy na diecie, bo są one potrzebne naszemu organizmowi
  • Użytkownik Zadane
2009-12-26T16:45:48+01:00
Poniewaz tluszcze sa potrzebne do zycia organizmu
nie powinniśmy ich całkowicie wykluczać nawet gdy jesteśmy na diecie, bo są one potrzebne naszemu organizmowi