Odpowiedzi

2009-12-26T16:23:46+01:00
Alkohol dziala właściwie na ały organizm. atakuje niemal wszystkie układy narządów wewnętrznych, siejąc spustoszenie w mózgu, żołądku, wątrobie, sercu, naczyniach krwionośnych i wszędzie, gdzie uda mu się dotrzeć. powoduje wiele rozmaitych schorzeń. Można powiedzieć, że jest zabójcą o kompleksowym działaniu.


Choroby
Choroby układ pokarmowego
śluzówka
wątroby
trzustka
choroby układu nerwowego
choroby układu odpornościowego
zaburzenia sprawności seksualnej
choroby układu krążenia


10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T16:26:41+01:00
-mdłości
-zaburzenia w odbiorze bodźców
-zaburzenie osądu rzeczywistości
-zmiana osądu moralnego
-zaburzenia ciepłoty ciała, sennośc lub pobudzenie
-bule głowy
-zbyd duża ilość może doprowadzić do śmierci
-Zanik pamięci
- Otępienie
- Udar mózgu
- Uszkodzenie mięśnia sercowego
- Nadciśnienie krwi
- Zawał serca
- Uszkodzenie wątroby (marskość)
- Owrzodzenie żołądka
- Owrzodzenie dwunastnicy
13 4 13
2009-12-26T16:32:00+01:00
Objawy :
- euforia
- przedłużony czas reakcji
- zaburzenia koordynacji ruchów
- bełkotanie
- utrata świadomości

Skutki :
- mdłości
- bóle głowy
- nadciśnienie
- zawały serca
- otępienie
- udar mózgu
- zaniki pamięci
- uszkodzenia wątroby
- uszkodzenia mięśnia sercowego

Zatrucie alkoholem może być w zależności od stadium niebezpieczne dla życia. Zawartość alkoholu we krwi powyżej 4 promili często kończy się śmiercią.
6 4 6