Odpowiedzi

2009-12-26T16:25:23+01:00
Ogłoszenie
Trzy śliczne kundelki czekają na nowy dom! Jeśli już od dawna marzysz o czworonożnym przyjacielu, nie wahaj się i przygarnij jednego z nich. Kontakt i więcej informacji pod adresem e-mail [email protected]
Właściciel
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T16:25:35+01:00
Uwaga!
Oddam za darmo w dobre ręce trzy urocze pieski rasy mieszanej. Zwierzątka są jeszcze maleństwami, więc łatwo przyzwyczają się do nowych warunków. Zainteresowanych proszę o kontakt pod numerem 583936365, lub zgłoszenie się pod adres: ul. Wydmowa 40, Kraków.
właściciel piesków
1 5 1