Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T16:53:12+01:00
20+3,20+0,20=23,40
50-23,40=26,60
26,60=ok.27
Wydała 27 zł
1 5 1
2009-12-26T16:53:32+01:00
Ania miała 50 zł wydała na lizaka 20gr za pieczywo 3.20zł i za wędliny 20zł.Ile kasjerka wydała Ani z 50zł?

20groszy+3.20zł+20zł=23.40zł

Zapłaciła banknotem 50zł więc kasjerka wydaje jej
50zł-23.40zł=26.60 groszy
  • Użytkownik Zadane
2009-12-26T16:57:51+01:00
50zł-0.20 gr-3,20zł-20 zł=26zł 60 gr

odp.Kasierka ani wydała 26zł 60 gr