Odpowiedzi

2009-12-26T17:07:07+01:00
Tak,kościół musi nawracać zawsze.
2009-12-26T19:24:02+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T20:48:20+01:00
Misja Kościoła jest nadal aktualna. Kościół jest Domem Bożym do którego ludzie przychodzą aby pojednać się z Bogiem. Ludzie często dzięki Kościołowi i kapłanom nawracają się. Zawsze trzeba wierzyć w nawrócenie drugiego człowieka i pomagać mu w tym.

Pozdrawiam...Życzę Wesołych Świąt i udanego Sylwestra..;)