Odpowiedzi

2009-12-26T18:02:21+01:00
Moim zdaniem nadzieja nie jest matką głupich. Gdy np. ktoś jest cieżko chory i przestanie wierzyć ( czyli mieć nadzieję) że wyzdrowieje, prawdopodobnie organizm podda się i nie będzie walczył, gdyz mózg nie da mu do tego potywacji.
Bez nadzieji brakuje nam często też odwagi, np. podczas odp nie wierzymy w to że potrafimy :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T20:42:02+01:00
Nadzieja nie jest matką głupich. Nigdy nie należy tracić nadziei. Trzeba pamiętać że Bóg czuwa nad każdym człowiekiem. Nawet w trakcie jakieś ciężkiej sytuacji nie należy w to wątpić. Trzeba wierzyć w Jego i swoje siły. Nadzieja czasami bardzo pomaga człowiekowi.

Pozdrawiam...Życzę Wesołych Świąt i udanego Sylwestra..;)