To jest napewno łatwe zadanie. Ale nie mogę sobie poprzypominać piosenek .

W tym zadaniu ``muszę wypisać 20- 25 piosenek które słuucham . ``

NAjlepiej polskie. Ale wyjątkowo mogą być angielskie.

i żeby były o miłości . <- w Szczegółnośći , ale z 5 -10 może byc radosnych!

Dzięki.!

2

Odpowiedzi

2009-12-26T20:28:43+01:00
POLSKIE:
Rh+ - Po prostu miłosc
Rh+ - Nadzieja
Stok - Tylko ty kochanie
Katarzyna Groniec - Dzięki za miłość
D-Bomb - Koniec
Dżem - Sen o Victorii
Natalia Kukulska - Zakochani
Natalia Kukulska + Piasek - Jesteś blisko mnie
Human - Słońce moje
Human - Tak kochać tylko ciebie
Kancelaria - Zabiorę cię
2+1 - Winda do nieba (klasyka...)
Edyta Bartosiewicz - Ostatni
Mafia - Imię deszczu
Rotary - Na jednej z dzikich plaż
Ich Troje - Jeany
Ich Troje - Szarość dnia
Kasia Kowalska - A to co mam...
Kasia Kowalska - Nie jestem najlepsza
Krzysztof Krawczyk - Bo jesteś ty
O.N.A - Najtrudniej
Varius Manx - Piosenka księżycowa
Anita Lipnicka - Moje oczy są zielone
Perfect - Niewiele ci mogę dać
Perfect - Kołysanka dla nieznajomej
Stachursky - Cholerny czas
Stachursky - Zostańmy razem
Stachursky - Do końca moich dni
Stachursky - Zostań tu
Sumptuastic - Aj Lav Ju
Sumptuastic - Dla ciebie
Sumptuastic - Kołysanka
Sumptuastic - Mistyfikacja uczuć
Sumptuastic - Mów szeptem
Sumptuastic - Niebo bez ciebie
Sumptuastic - Niebo bez ciebie
Sumptuastic - O tobie
Farba - Chcę tu zostać

ZAGRANICZNE:
Metallica - Nothing else matters
Umberto Tozzi - Ti amo
Mark`Oh - Because i love you
Celine Dion - Because You Love Me Lyrics
Elton John - Can You Feel The Love Tonight
Sing - Shape of my heart
Garou - Je n`attendais Plus q
Avril Lavile - Im with you
Celine Dion - Because You Love Me
Richard Marx - Right here waiting
Celine Dion - My heart will go on
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T20:35:28+01:00
Jula i Tłoku - Zostań
Jula i Magda - Straciłam
Jula - Byłam
Jula i Kama (ft Kozak) - Sprzeczność serc
Tłoku feat Jula i Kama - Nadal Kocham
Kama i Jula - 100 % pewności
Jula i Kama - Bezsilność
ARektrIX feat Jula i Kama - Z glębi siebie
ARektrIX feat Jula i Kama - Dla Ciebie
Szymuś & Olka- "Wiadomość"
Rambo ft Olka - Historia
Ala Boratyn - Nie pytaj mnie
Ania Dąbrowska - Nigdy nie mów nigdy
Studio pokój - Mam coś czego nie mam
Tłoku i Kama - To nie bajka
Jeden Osiem L - Wierzyłem tak
Masters - Za Twój Uśmiech (remix)
Ashley - Dwa serca
Ashley i Kula - Czas mija
Sumptuastic - Mali wielcy
Paulla - Prosto w serce
verba-młode wilki 6
Paulla- Ja i Ty Ty i Ja


jejku . mam nadzieję że starczy :D