Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T20:53:01+01:00
Polieteizm -wiara w wielu bogów.

-wiara w istnienie wielu bogów
-według islamu, politeizm (szirk) jest ciężkim grzechem; w podobnym tonie wypowiada się również Biblia
-bogowie mają zdefiniowane osobowości i sfery, którymi się zajmują
-bóstwa mogą w mitach rodzić się, zakochiwać, walczyć między sobą
-zazwyczaj nie są wszechwiedzące ani wszechmogące, choć są o wiele bardziej potężne od ludzi i nieśmiertelne

  • Użytkownik Zadane
2009-12-26T21:00:45+01:00
Wierzyli w wiele Bogow
-według islamu, politeizm (szirk) jest ciężkim grzechem; w podobnym tonie wypowiada się również Biblia
-zdefiniowane osobowości i sfery przez bogów którymi się zajmują
-bóstwa mogą rodzić się, zakochiwać, walczyć między sobą
nie są wszechwiedzące ani wszechmogące, choć są bardzo potężne od ludzi i nieśmiertelne


1 5 1