Odpowiedzi

2009-12-26T20:54:48+01:00
Budowa teatru
Orchestra-miejsce dla chóru / dzisiaj okiestra
itp.

3 aktorów
mężczyżni
konurtny,maski


podbieństwa:

przedstawienia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T20:55:26+01:00
Tetr w w starożytnej Grecji był poświęcony dla bogu wina Dionizosowi.
W antycznej Gracji teatry budowano na zboczach wzgórz, na których półkoliście rozmieszczano kamienne ławy przeznaczone dla widzów.
W teatrze w starożytnej Grecji było :
-Skene garderoba dla aktorów oraz magazyn rekwizytów
-Proskenion pełnij funkcje sceny
-Orchestra miała kształt półokrągłego placu gdzie występował chur
-Widownia (theatron)
W teatrze Greckim występowali tylko mężczyźni(max 3)
gdy była rola kobiety nosili maskę
spektakle dzieliły się na tragedie i na komedię
W gracji spektakle były pod gołym niebem:)