Przetłumacz na polski tekst piosenki Pitbull-I know you want me




Haha
It’s Mr. 305 checkin’ in for the remix,
You know that S 75 Street Brazil?
Well this year gon be called Calle Ocho,
Hahahaha
Que ola cata, Que ola omega
And this how we gon do it
Dale,

One-two-three-four
Uno-do’-tres-cuatro
I know you want me (want me)
You know I want cha (want cha)
I know you want me
You know I want cha (want cha)
I know you want me (want me)
You know I want cha (want cha)
I know you want me
You know I want cha (want cha)
(Hahaha)

One-two-three-four
Uno-do’-tres-cuatro
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Rumba (Si)
Ella quiere si Rumba (Como?)
Si e’ verdad que tu ere guapa,
Yo te voy a poner gozar
Tu tiene la boca grande
Dale ponte a jugar (Como)

One-two-three-four
Uno-do’-tres-cuatro (Woooo-ooo!)
6 to tha clock, on my way to the top uh,
Pit got it locked from brews to the locker,
All I.P uh, big and packer,
That he’s not, but damn he’s hot,
Label fly but Pit wont stop,
Got her in the car, quit playin’ with his (Como?)
Watch him make a movie like Alba Hitch Hock, ha Enjoy Me

I know you want me (want me)
You know I want cha (want cha)
I know you want me
You know I want cha (want cha)
I know you want me (want me)
You know I want cha (want cha)
I know you want me
You know I want cha (want cha)

One-two-three-four
Uno-do’-tres-cuatro
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Si es verdad que tu ere guapa,
Yo te voy a poner gozar
Tu tiene la boca grande
Dale ponte a jugar (Como)
One-two-three-four
Uno-do’-tres-cuatro (Woooo-ooo!)

Mami got an ass like a donkey, with a monkey,
Look like King Kong, welcome to the crib,
305 thats what it is,
With a woman down ya s** dont play games,
they up the chain, and they let her do everythang
And anythang, hit tha thang
And they love it gettin’ it in, gettin’ on,
All night long (Dale)

I know you want me (want me)
You know I want cha (want cha)
I know you want me
You know I want cha (want cha)
I know you want me (want me)
You know I want cha (want cha)
I know you want me
You know I want cha (want cha)

One-two-three-four
Uno-do’-tres-cuatro
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Si es verdad que tu ere guapa,
Yo te voy a poner gozar
Tu tiene la boca grande
Dale ponte a jugar (Como)
One-two-three-four
Uno-do’-tres-cuatro

Baby you can get it, if you win it we can play,
Baby I got cribs, I got condos we can stay,
Even got a king size matress we can lay,
Baby I dont care, I dont care, what they say

I know you want me (want me)
You know I want cha (want cha)
I know you want me
You know I want cha (want cha)
I know you want me (want me)
You know I want cha (want cha)
I know you want me
You know I want cha (want cha)

One-two-three-four
Uno-do’-tres-cuatro
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Si es verdad que tu ere guapa,
Yo te voy a poner gozar
Tu tiene la boca grande
Dale ponte a jugar (Como)
One-two-three-four
Uno-do’-tres-cuatro.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T21:51:28+01:00
Witam cata, Witam omega.
a teraz to jakoś zrobimy.
Dawaj...

Jeden dwa trzy cztery
Jeden dwa trzy cztery
wiem, że chcesz mnie (chcesz mnie)
Wiesz, ze chcesz tak ( chesz tak)
Wiem, że chcesz mnie
Wiesz, ze chcesz tak ( chesz tak)
wiem, że chcesz mnie (chcesz mnie)
Wiesz, ze chcesz tak ( chesz tak)
Wiem, że chcesz mnie
Wiesz, ze chcesz tak ( chesz tak)
(hahaha)

Jeden dwa trzy cztery
Jeden dwa trzy cztery
Rumba(tak!)
Ona chce rumbę (jak?)
Rumba(tak!)
Ona chce rumbę (jak?)
Jeśli to prawda to jesteś gorąca
Sprawię, że bedziesz zadowolona
Masz duże usta..
Dalej, dawaj! (jak?)


Jeden dwa trzy cztery
Jeden dwa trzy cztery
6ta rano, zaczynamy drogę na szczyt uh,
Pit zamyka to w szafce
Wszystkie I.P uh, duży i pakowny
To nie jest on, ale do cholery on jest gorący
Etykietka (?) odlatue, bo Put nie przestaje
Masz ją w samochodzie, cicho! graj z jego.. ( jak?)
Oglądaj go robi ruchy jak Alba Hith Hock, ha rozbaw mnie

Mami ma pupę jak osioł, z małpą
Patrz jak King Kong, witam w szopce
305 to jest to,
Z kobietą schodzę niżej tak! nie graj w tą grę,
Oni są przywiązani, zrobią dla niej wszystko
i cokolwiek,uderz w to
i dostali miłość, tak dostali..
w całej długiej nocy (Dalej.!)

Kochanie Ty to masz, jeżeli wygrasz będziemy grać,
Kochanie Ty masz szopkę, ja mam mieszkanie mozemy zostać,
Nawet mam duży materac, możemy sie położyc
Kochanie Nie przejmuję się, nie przejmuję się, gdzie oni są..
2009-12-26T23:02:08+01:00
Haha
To pan 305 checkin 'w odniesieniu do remiks,
Wiesz, że S 75 Street Brazylii?
Również w tym roku gon nazwać Calle Ocho,
Hahahaha
Cata ola Que, omega ola Que
I to w jaki sposób to zrobić gon
Dale,

Jeden-dwa-trzy-cztery
Uno-do'-tres, cuatro
I know you want me (want me)
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me (want me)
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me
You know I want cha (wanna cha)
(Hahaha)

Jeden-dwa-trzy-cztery
Uno-do'-tres, cuatro
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Rumba (Si)
Ella quiere si Rumba (Como?)
E si 'verdad que tu zanim guapa,
Yo te voy a poner gozar
Tu tiene la Boca Grande
Dale Ponte jugar (Como)

Jeden-dwa-trzy-cztery
Uno-do'-tres, cuatro (Woooo-ooo!)
6 do zegara tha, na mojej drodze na szczyt uh,
Pit dostał ono zamknięte od warzenia do szafki,
Wszystkie I.P uh, duże i pakowanie
Że nie, ale damn he's hot,
Fly Wytwórnia ale przyzwyczajenie Pit stop,
Masz ją w samochodzie, quit playin 'z jego (Como?)
Oglądaj go nakręcić film jak Alba Hitch Hock, ha Ciesz mnie

I know you want me (want me)
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me (want me)
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me
You know I want cha (wanna cha)

Jeden-dwa-trzy-cztery
Uno-do'-tres, cuatro
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Si es verdad que tu zanim guapa,
Yo te voy a poner gozar
Tu tiene la Boca Grande
Dale Ponte jugar (Como)
Jeden-dwa-trzy-cztery
Uno-do'-tres, cuatro (Woooo-ooo!)

Mami dostał tyłek jak osioł, z małpy
Sprawdzić, jak King Kong, witamy w żłobie,
305 thats what it is,
Z kobietą w dół ya s ** dont gier,
one do sieci, a oni niech nie everythang
A anythang, hit thang tha
I love it gettin 'go, gettin' on,
All night long (Dale)

I know you want me (want me)
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me (want me)
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me
You know I want cha (wanna cha)

Jeden-dwa-trzy-cztery
Uno-do'-tres, cuatro
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Si es verdad que tu zanim guapa,
Yo te voy a poner gozar
Tu tiene la Boca Grande
Dale Ponte jugar (Como)
Jeden-dwa-trzy-cztery
Uno-do'-tres, cuatro

Auto można go pobrać, jeśli wygrasz to możemy grać,
Baby I got szopki, mam mieszkanie możemy zatrzymać,
Nawet dostałem materace king size możemy ustalić,
Baby I dont care, I dont care, co mówią

I know you want me (want me)
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me (want me)
You know I want cha (wanna cha)
I know you want me
You know I want cha (wanna cha)

Jeden-dwa-trzy-cztery
Uno-do'-tres, cuatro
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Rumba (Si)
Ella quiere su Rumba (Como?)
Si es verdad que tu zanim guapa,
Yo te voy a poner gozar
Tu tiene la Boca Grande
Dale Ponte jugar (Como)
Jeden-dwa-trzy-cztery
Uno-do'-tres, cuatro.
1 1 1