Odpowiedzi

2009-12-26T22:35:21+01:00
• 1991 • 1993 • 1997 • 2001 • 2005 • 2007
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T22:38:40+01:00
4 stycznia 1991 - Jana Krzysztofa Bieleckiego (OKP, następnie KLD).
Wybory parlamentarne w Polsce w 1997 r. odbyły się 21 września 1997 roku.Wybory parlamentarne w Polsce w 2001 r. odbyły się 23 września. Zastosowano nowo uchwaloną ordynację wyborczą do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.Wybory parlamentarne w Polsce, odbyły się 25 września 2005 roku na terenie Polski oraz w 166 obwodowych komisjach ulokowanych poza Polską. Wbrew wcześniejszym spekulacjom, nie zostały one przeprowadzone razem z wyborami prezydenckimi i referendum 2005 w sprawie traktatu konstytucyjnego UE.Wybory do Sejmu i Senatu w 2007 roku - zostały przeprowadzone w dniu 21 października 2007 roku (niedziela) w związku z podjęciem przez Sejm Rzeczypospolitej Polskiej V kadencji