Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T05:43:52+01:00
Zaproszenie !
Mam zaszczyt zaprosić Pana Kreaola789 na ucztę królewską, która odbędzie się dnia xx.xx.xxxx w Zamku xxxxxxxxxxx o godzinie 18:00. Uczta odbywa się z okazji urodzin mojej córki Salomei.
Król Karol
4 2 4
2009-12-27T09:40:18+01:00
Mam zaszczyt zaprosić sir Adama na ucztę która się w Zamku ******************* na wzgórzu*********************o godz.*************.
Uczta odbywa się z powodu ślubu mojego najstarszego syna.
cesarz Miłon II
4 2 4