Odpowiedzi

2009-12-27T09:24:16+01:00
60*2=120 180-120=60

1kąt=120
2kąt=120
3kąt=60
4kąt=60
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T09:30:59+01:00
Wiemy że przekątne przecinają sie pod katem prostym oraz są przy okazji dwusiecznymi kątów . czyli skoro jeden ma 60 st to i ten obok reszte można wyliczyć.
Więc obliczenia:
180- (90+60)=180-150=30
60+60=120
30+30=60
Kąty w rombie to :
60 st , 120 st , 30 st , 120 st


Chcesz może rysunek to wyśle ci na e-mail?
tam będzie to napewno bardziej czytelne
1 5 1
2009-12-27T09:45:21+01:00
60*20=120
180-120=60
miary kątów

1.120°
2.120°
3.60°
4.60 °
1 5 1