Odpowiedzi

2009-12-27T11:47:55+01:00
Barszcz czerwony z uszkami
zupa rybna
karp pieczony
śledź w śmietanie
pierogi z kapusta i grzybami
pierogi ruskie
kluski z makiem
groch z kapustą
kutia
gotowany leszcz
grzyby suszone
śledźie w oleju
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T11:50:07+01:00
1.Wigilijny barszcz
2.Uszka do barszczu
3.Wigilijne śledzie w prawdziwkach
4.Kapusta z grzybami
5.Karp na niebiesko
6.Sos tatarski
7.Kluski z makiem
8.Kutia
9.Baba drożdżowa z szafranem
10.Piernik korzenny
11.Kompot z suszonych śliwek
12.Wigilijny kompot z suszonych owoców w wersji dla dorosłych