Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T12:11:02+01:00
Wigilie Bozego Narodzenia razem z moim tata i bratem ubieramy choinke.
Ozdabiamy drzewko gwiazdkami,baombkami,swiatelkami,lancuchami,wlosami angileskimi i slodyczami.
Moja mama w tym czasie przygotowuje jedzenie,i w calym domu cudownie pachnie typowymi przyprawami.
Gdy na niebie zablysnie pierwsza gwiazdka,siadamy wszyscy do swiatecznego stolu.
Najpierw modlimy sie,dzielimy oplatkiem i zyczymy sobie wszystkiego dobrego.
Tradycyjnie nie jemy w Wigilie zadnego miesa,lecz barszcz z czerwonych burakow,kapuste z grzybami,karpia i makowiec.
Po jedzeniu spiewamy koledy i rozpakowujemy prezenty-to jest chwila chyba najszczesliwsza.
Prezenty leza pod choinka i wszyscy "mysla",ze przyniosl je aniol.
O polnocy idziemy do kosciola na Pasterke.
Ten dzien spedzamy w scislym gronie rodzinnym ale zawsze pamietamy o wolnym nakryciu dla "zablakanego" wedrowca.
Swieta Bozego Narodzenia maja najpiekniejsza oprawe ze wszystkich Swiat.

Mam nadzieje, ze pomoglam ;]]
15 4 15
2009-12-27T13:06:23+01:00
W Wigilię razem z całą rodziną zasiadamy do stołu, dzielimy się opłatkiem, jemy różne przygotowane potrawy,śpiewamy kolędy,dzwonimy do rodziny złożyć życzenia,oglądamy filmy,jedziemy na pasterkę.

Na stole stoją:
-różne sałatki
-ryby
-ziemniaki
-jest zupa na kwasie czy grzybowa
-ryby w zalewie
-ciasto
-słodycze

Najpierw przynosimy choinkę potem ją ubieramy i stroimy potem stroimy dom w wewnątrz przygotowywujemy potrawy,oświetlamy dom.

***-
7 2 7