1.Łabędź czarny naturalnie występuje na terenach m.in
A. Australii i Nowej Zelandii
b. Europy Północnej
c. nie ma czarnych łabędzi
d. Małopolski



2.W 2004 roku na jednej z planet układu słonecznego sonda kosmiczna odkryła obecność wody . Ta planeta to
a.Mars
b.Uran
c.Wenus
d.Saturn

Z góry THX

3

Odpowiedzi

2009-12-27T12:10:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T12:11:44+01:00
2009-12-27T12:17:34+01:00
Zadanie 1
Łabędź czarny naturalnie występuje na terenach m.in

A. Australii i Nowej Zelandii

zadanie 2
W 2004 roku na jednej z planet układu słonecznego sonda kosmiczna odkryła obecność wody . Ta planeta to

a.Mars


prosze i polecam się na przyszłość
3 3 3