Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T23:28:08+01:00
Moja wymarzona wigilia za 15 lat

jestem dziewczyna wrazliwa, wiec tez gleboko przezywam swieta bozego narodzenia. z takiej okazji ja i moja rodzina do takiego specialnego czasu przygotowujemy sie duzo wczesniej. dla mojej rodziny tradycja jest niesamowicie istotna, a szczegolnie w takie swieta.
za 15lat obrazy wigilii wyobrazam sobie jako spokojne, spedzone wraz z najblizszymi. oczywiscie licze na snieg, poniewaz on dodaje duzo uroku swietom. chcialabym miec ogromna i choinke, na ktorej wisialyby kolorowe bombki, pierniczki i slodycze, na galazkach mrugalyby lapeczki i zdobilby je ladny lancuch. Oczywiscie pod choinka musialoby znalezc sie tony prezentow.
podczas wigilii wszyscy pamietali by o tradycjach przekazywanych z dziada-pradziada i przy stole znalazloby sie jedno wolne miejsce dla niezapowiedzianego przybysza.
podsumowujac, musze przyznac ze mam nadzieje ze za 15lat swieta nie beda sie roznic wiele od tych terazniejszych. bardzo wazna jest tradycja i aby byla przekazywana dalej, z pokolenia na pokolenie.

my dream christmas in 15 years
i am a sensitive girl, so i deeply live through the time when christ was born. because of this occation me and my family get ready for it ahead of time. for my family the tradition is very important, and esspecially during the christmass.
in 15 years from now, the pictures i imagine of christmass eve are peacefull, spent with close people to you. of course i count for snow, because it makes this time of the year more magical. i wish to have a huge chtistmass tree, and the colorful glass balls on it, some honey-cake and candy too. on the trees brenches, the laps would keep blinking and the nice chain would make it even more beautiful. obviously under the christmass tree should be tons of presents.
during the dinner, everyone sould remember about the traditions that our grandparents told us about, and on the table, there should be one spear place in case if someone could come without letting us know.
finally, i have to admit that i hope that in 15 years christmas will not be much different than the christmas now. the most important thing is that the tradition should go forward.





MAM NADZIEJE ZE TO POMOZE! POZDRAWIAM ;)
1 1 1
2009-12-28T02:44:23+01:00
Wigilia moich marzeń za 15 lat.
Za 15 lat moja Wigilia będzie inna niż wszystkie. Planuję założyć rodzinę. Mam nadzieję że z moim mężem wigilie będą bardziej atrakcyjne od innych rodzin. na pewno będziemy mieć wiele tradycji które będą przekazywane z pokolenia na pokolenie. przykładem tego jest ubieranie choinki właśnie w wigilię i wiele innych rzeczy. Do obiadu wigilijnego zasiądziemy gdy moje dzieci wypatrzą pierwszą gwiazdkę. Tradycyjnie będzie 12 potraw oczywiście !
Właśnie to jest wigilia moich marzeń. Właśnie to ! Przyznać mogę że już się nie mogę doczekać tej cudownej chwili, wraz z własną rodzinką ;) .

Eve of my dreams in 15 years.
In 15 years my Eve will be different than all. I plan to put family. I have hope that with mine husband eves will be more attractive from different families. we will have surely many traditions which they will be passed on from generation on generation. dressing Christmas tree is example of this just in eve and many different things. We to Christmas - eve dinner will sit down when my children espy first star. It will be 12 dishes traditionally of course !
Just this is eve of my dreams. Just this ! To admit I can it that wait for this miraculous moment do not was can was already, together with from own family ;) .