Oblicz wysokośc Słońca 22 XII w Wiedniu [42°12' N]
Oblicz wysokośc Słońca 23 IX w Kairze [30°03'N].
Oblicz wysokośc Słońca 22 VI w Melbourne [37°50' S]
Oblicz wysokośc Słońca 23 IX w Warszawie [52°15'N].
Oblicz wysokośc Słońca 22 VI w Warszawie [52°15'N]
Oblicz wysokośc Słońca 22XII w Kapsztadzie [ 33° 56'S]
Oblicz wysokośc Słońca 22 XII w Warszawie [52°15'N].

2

Odpowiedzi

2009-12-27T13:28:03+01:00
Wieden
90-42°12+23,27'=71,15
kair
90-30°03=59,53
Melbourne
90-37°50' S-23,27'=29,23
Warszawa
90-52°15'N=37,45
90-52°15'N-23,27'=14,58
Kapsztad
90-33° 56'-23,27'=33,17
Warszawa
90-52°15+23,27'=61,12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T13:38:25+01:00
Zima:
Wiedeń:
90-42,12-23,27=46,48-23,27=19,25

Kapsztad:
90-33,56+23,27=56,04+23,27=79,31

Warszawa:
90-52,15-23,27=38,25-23,27=14,98

lato:
Melbourne:
90-37,50-23,27=52,10-23,27=29,23

Warszawa:
90-52,15+23,27=38,25+23,27=61,52

jesień:
Warszawa:
90-52,15=38,45

Kair:
90-30,03=59,57