Odpowiedzi

2009-12-27T13:12:16+01:00
Rak nosi ukwaiał i ukwiał może łatwiej zdobyć pożywienie a ukwiał chroni raka przed drapieżnikami


pzdr
25 4 25
2009-12-27T13:14:38+01:00
Na czym polega symbioza ukwiała z rakiem pustelnikiem.?

Na tym, że pustelnik chowa się w muszli na której nasadza się ukwiał.
Ukwiałowi pomaga to w zdobyciu pokarmu, a pustelnikowi zapewnia ochronę.
21 1 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T13:30:27+01:00
Symbioza ukwiała z pustelnikiem polega na tym, że rak ma dodatkową ochronę natomiast ukwiał możliwość przemieszczania się. Czyli oboje z tego korzystają!
Mam nadzieję, że pomogłam ;]
20 2 20