Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T13:25:00+01:00
Pokaż na co cie stać:

akordy

Wstęp:

b F# G# G# |x2

Zwrotka:

Możesz iść... b F# G# G#
Możesz mieć... b F# G# G#
Każdą myśl... b F# G#
Słuchaj, słuchaj bo... F# G#
Zabawnie tak... b F# G# G#
Cudownie tak... b F# G# G#
Każdy dzień... b F# G#
Słuchaj, zaufaj... F# G#
sobie jeszcze raz... F# G#

Refren:

Pokaż na co cię stać... C#
Słuchaj... G#
Piękne słowa... d#
Lecz nie zmienią... F#
nic, o ho... G#

a gdy jest już ciemno:

akordy

zwrotki:

D e
D e
D e G
G D
D e G
G

refren:

D e G
D e G

nut niestety nie mam, ale myśle że choć troche pomogłem
2009-12-27T13:25:31+01:00
Http://www.chords.pl/chwyty/feel/9568,pokaz_na_co_cie_stac/#9568
tutaj link do piosenek feela

Tu masz chwyty na gitarę
"Jest już ciemno"


D Em
Jest... ale wszystko...
D Em
Pytam... czym jest...
D Em G
Piękne... jasne.. czyste...
G
O boże...
D Em G
Myślę... jesteś... to patrz
G
A w...

D Em
Chodź... poczuj się...
G
przy mnie bądź...
D Em
A teraz... poczuj się...
G
przy mnie bądź...

D Em
Jest już... wszystko...
G
Mam nadzieję...
D Em G
Bo... jesteś... to pa...
G
A w...

D Em
Chodź... poczuj się ...
G
przy mnie...
D Em
A teraz... poczuj się...
G
przy mnie bądź...

Hm
Wiesz.
A
Zaufaj... jak chcesz.
G
Zaczaruj... jak chcesz.
Gm
Pokochaj, kiedy ja...
Hm
Oddychaj dla...
A G
Spójrz... me.
Zastanów się.
Gm
No zastanów się!! I...

D Em
Chodź...się swobodnie
G
przy mnie bądź...
D Em
A teraz... się swobodnie,
G
przy mnie bądź...


"Pokaż na co Cię stać"

Wstęp:

b F# G# G# |x2

Zwrotka:

Możesz iść... b F# G# G#
Możesz mieć... b F# G# G#
Każdą myśl... b F# G#
Słuchaj, słuchaj bo... F# G#
Zabawnie tak... b F# G# G#
Cudownie tak... b F# G# G#
Każdy dzień... b F# G#
Słuchaj, zaufaj... F# G#
sobie jeszcze raz... F# G#

Refren:

Pokaż na co cię stać... C#
Słuchaj... G#
Piękne słowa... d#
Lecz nie zmienią... F#
nic, o ho... G#
2009-12-27T13:31:21+01:00

akordy
zwro.
b F# G# G# |2 razy
Możesz iść... b F# G# G#
Możesz mieć... b F# G# G#
Każdą myśl... b F# G#
Słuchaj, słuchaj bo... F# G#
Zabawnie tak... b F# G# G#
Cudownie tak... b F# G# G#
Każdy dzień... b F# G#
Słuchaj, zaufaj... F# G#
sobie jeszcze raz... F# G#

ref

Pokaż na co cię stać... C#
Słuchaj... G#
Piękne słowa... d#
Lecz nie zmienią... F#
nic, o ho... G#




jest już ciemno:

akordy

zwrot

D e
D e
D e G
G D
D e G
G

ref

D e G
D e G