Odpowiedzi

2009-12-27T13:30:11+01:00
Węgiel brunatny gips sól rudy zelaza rudy miedzi

warszawa kalisz łódz wrocław opole białystok radom
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T13:35:43+01:00
Nizina wielkopolska- węgiel brunatny, gaz ziemny, ruda miedzi KALISZ
Nizina śląska- granit, bazalt, węgiel brunatny, gaz ziemny. WROCŁAW
Nizina mazowiecka- węgiel brunatny, sól kamienna, WARSZAWA
Nizina podlaska- nic BIAŁYSTOK
Polesie lubelskie- węgiel kamienny wapień dolomit LUBLIN
12 4 12