Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T13:30:24+01:00
Nie każdy, kto wygląda dobrze jest dobry z charakteru
nie można patrzeć jedynie na powierzchnię, lecz spojrzeć głębiej
czasem można zaufać niewłaściwej osobie
2009-12-27T17:04:36+01:00
Rzeczy materialne sa w naszym zyciu wazne , lecz nie najwazniejsze. Tak jak uczucia czy miłość nie sa na sprzedaz i nie mozna ich kupic. A wiadomo ze zycie bez uczuc jest zyciem ponurym i bez sensu. Drugim z argumentów jest to ze człowiek nie musi wygladac swietnie i nie musi byc bogaty by miec przujaciół i byc szanowanym w zyciu osobistym także,, nie wszystko złoto co sie świeci,,.
To moje zdanie ......