Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T13:39:32+01:00
Na obrazie T.Makowskiego przedstawione są dwie postacie oraz padający na nich promień słońca.
Postacie to chłopiec i dziewczynka.Chłopiec ma czerwona twarz i brązową bluzkę oraz brązową czapeczkę.
Dziewczyna ma żółta twarz i blond włosy oraz szary ubiór.Na jej żółtej twarzy wyraźnie widać ciemne oczy.Dzieci mają smutne miny "oświeca" ici promień światła,który na nich pada.
Obraz jest obrazem olejnym.
95 1 95
2009-12-27T18:45:47+01:00
Autorem obrazu pt."Promień Słońca" jest Tadeusz Makowski.Został na malowany techniką olejną w 1930 r.
Jest to portret.Przedstawia on dzieci , a na obok promień światła.
Na pierwszym planie obrzdu widać chłopca.Jest on ubrany wbiałą bluzką i brązowe spodnie.Ma czerwoną twarz ,a na głowie Widnieje brązowe kapelusz.
Na drugim planie przed dziewczynką widnieje promień słońca.Ma kolor żułto-biały .Spada on na nakrycie głowy oraz twarz dziecka. Zaraz za nim jest dziewczynka .ubrzana w biało- niebieską sukienkę..Ma żułtą twarzy .kturej niewielki kawałek zasłania pomień słońca.
Czarne tło pienknie kontrastuje z barwami ciepłymi.Wydaje się wtedy pogodny.
Najbarzaioej brzeważają cienmne barwy.Ale niebrak też jasnych.
Ten obraz wydaje sie być smutyny , ale naprawde jest radosny.
Portret bardzo mi sie podoba. Uważam za najciekawsze ten promień.
177 4 177