Napisz wszystkie informacje o tym.

Np.
grudzień-rzeczownik ,liczba pojedyncza , rodzaj męski, Mianownik
dłuży się-czasownik, 3 osoba, liczba pojedyncza,czas teraźniejszy, tryb orzekający.


Słowa do zrobienia:


krajów-
rzadki-
widok-
dachach-
czarne-
skrzydła-


Nie wiem jak to wam wytlumaczyc ale sądze ze zrozumieliscie !! Prosze o szybkie odpowiedzi !! Z góry dziękuje !! :)))

3

Odpowiedzi

2009-12-27T13:50:02+01:00
Krajów - rzeczownik, liczba mnoga, rodzaj m-os. (chyba), dopełniacz
rzadki - przymiotnik --- ;/ nie wiem ;/
widok- rzeczownik, liczba pojedyncza, rodzaj męski, mianownik
dachach- rzeczownik , liczba mnoga, rodzaj m-os (chyba), Miejscownik
czarne - przymiotnik --- ;/ nie wiem ;/
skrzydła- rzeczownik, liczba mnoga, rodzaj nijaki, Mianownik

nie pomogłam dużo .;/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T13:55:23+01:00
Krajów- rzeczownik.liczba mnoga,rodzaj niemęskoosobowy,dopełniacz
rzadki- przymiotnik,l.pojedyncza,stopień równy
widok- rzeczownik, l.poj. r.męski, mianownik
dachach- rzeczownik,l.mnoga,r.niemęskoosobowy,miejscownik
czarne- przymiotnik,l.poj. stopień równy
skrzydła- rzeczownik, liczba mnoga,rodzaj.niemęskoosobowy,biernik

być może pomogłam:)
2009-12-27T14:46:59+01:00
Krajów- rzeczownik. liczba mnoga, rodzaj niemęskoosobowy, dopełniacz
rzadki- przymiotnik, l.pojedyncza
widok- rzeczownik, l.poj. r.męski, mianownik
dachach- rzeczownik, l.mnoga,r. niemęskoosobowy, miejscownik
czarne- przymiotnik, l.poj. stopień równy
skrzydła- rzeczownik, l. mn. rodzaj niemęskoosobowy, biernik