Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T19:36:50+01:00
Nr dróg : E65, E28, E30, 328, 12, E40, A4, E77, 47

Miasta : Wolin, Recław, Troszyn, Parłówko, Brzozowo,
Miękowo, Żabów, Pyrzyce, Mielęcin, Dębiec, Będzin,
Somin,Jastrzębiec, Leśniczówka Marwice, Deszczno,
Krupczyn, Brzozowiec, Trzebiszewo, Skwierzyna,
Bykownia, Skwierzynka, Białe Domki, Leśniczówka
Sosnówka, Kolonia Nietoperska, Kaława, Gościkowo,
Jordanowo, Kalsk, Nowy Świat, Nowe Miasteczko,
Mycielin, Niegosławice, Przemków, Jakubowe
Lubińskie, Chocianów, Libertów, Klikuszowa, Zakopane

Rzeki : Dziwna, Ina, Warta, Odra, Zimny Potok, Gęśnik
Nidzica, Bystrzyca, Strzegomka, Ślęza, Kanał Gliwicki,
Brynica, Przemsza, Wisła, Starorzecze Wisły, Raba,
Czarny Dunajec, Biały Dunajec,

Krainy geograficzne : Puszcze Goleniowska, Park Leśny Dąbie,
Jezioro Lipeńskie, Jezioro Zameckie,
Zbiornik Imieliński, Staw Bielnik,
Rezerwat Bór na Czarwonem, Czerwony
Bór,
2009-12-27T23:13:44+01:00
E65, E28, E30, 328, 12, E40, A4, E77,

Wolin, Recław, Troszyn, Parłówko, Brzozowo,
Miękowo, Żabów, Pyrzyce, Mielęcin, Dębiec, Będzin,
Somin,Jastrzębiec, Leśniczówka Marwice, Deszczno,
Krupczyn, Brzozowiec, Trzebiszewo, Skwierzyna,
Bykownia, Skwierzynka, Białe Domki, Leśniczówka
Sosnówka, Kolonia Nietoperska, Kaława, Gościkowo,
Jordanowo, Kalsk, Nowy Świat, Nowe Miasteczko,
Mycielin, Niegosławice, Przemków, Jakubowe
Lubińskie, Chocianów, Libertów, Klikuszowa, Zakopane
Dziwna, Ina, Warta, Odra, Zimny Potok, Gęśnik
Nidzica, Bystrzyca, Strzegomka, Ślęza, Kanał Gliwicki,
Brynica, Przemsza, Wisła, Starorzecze Wisły, Raba,
Czarny Dunajec, Biały Dunajec,