Jakie znasz nazwy dużych firm amerykańskich np: zajmujących się wydobyciem i przetwórstwem ropy naftowej, produkcją samochodów itp. Czy działają one w Polsce?


na odpowiedź czekam do 14.20. proszę nie kopiować tekstów ze stron internetowych: grozi zablokowaniem konta

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-27T13:57:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T14:01:46+01:00
Produkcja samochodów:
General Motors, Ford Motor Company, Chrysler
Przemysł kosmetyczny:
Neutrogena, Johnson & Johnson, Procter & Gamble
Przemysł budowlany:
Caterpillar, Turner Construction
2009-12-27T14:13:34+01:00
B&P AUTO-PARTS-firma samochodowa dzialajaca w polsce
USA Cars Center S.C.------------------//-----------------------
Exxon Mobil
Citigroup
McDonald-dyiala w polsce

moze byc???