Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T14:05:03+01:00
P=½ *a*h

a=18
h=18

P=½*18*18
P=9*19
P=162

Jest to trójkąt prostokątny, którego przyprostokątne są równej długości i wynoszą 18.

Miary kątów tego trójkąta :
90⁰- kąt prosty
(180⁰-90⁰) : 2 = 90⁰ : 2 = 45⁰ - pozostałe 2 kąty są równej miary, ponieważ jest to trójkąt równoramienny

:)
2009-12-27T14:33:39+01:00
Jeżeli boki mają po 18 cm to jest to trójkąt równoramienny.
Pole jest równe 162cm2,czyli 1\2*18 do kwadratu.
Z tego wynika że jest to trójkąt prostokątny czyli kąty wynoszą odpowiednio: 90 stopni, 45 stopni i 45 stopni.
2009-12-27T18:52:37+01:00
Miary trójkąta to:

trójkat ma 90 stopni
miara pierwszego boku wynosi 45 stopni
dwa pozostałe miary katów są sobie rowne ze wzgledu dlatego ze jest to t.równoramienny