Potrzebuje pomocy.Po świętach zamierzam całokwicie zmienić mój pokój.Niestety nie wiem od czego zacząć.Proszę o jakieś konkretne podpowiedzi oraz linki do przydatnych stron. Mam 13 lat a mój pokój ma wymiart 1,5m x 4m x 5m.Z góry dziękuję;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T14:15:31+01:00
Http://www.fiorentino.pl/

http://www.centrumwitek.pl/oferta_centrum,meble_klasyczne,meble_mlodziezowe?gclid=CNSGpJjZ9p4CFUgA4wodXRNkIw

http://www.sklep.meble.pl/meble/zestawy,meble-mlodziezowe,nowoczesne/

http://www.mebelstyl.pl/zestawy_mebli/mlodziezowe_nowoczesne.html

Może znajdziesz coś dla siebie:)
Życzę powodzenia ...
2009-12-27T14:16:27+01:00
Polecałabym ci zacząć "metamorfoze" pokoju od zmiany koleru ścian jesli to planujesz potem stopniowo meble a na końcu ciekawe dodtaki. W ostatnich latach modne bardzo sa pokoje w strym stylu np. srebrne ściany czy jakiś inny kolor np. z brokatem a do tego meble z prawdziwego drewna rzeźbione wielkie lustra... ciekawe pomysły to też te na aranżacje w jednym stylu np. kulturowym sama mam pokój w stylu indyjskim dużo rzeczy z babmbusa róznego rodzaju fogurki kwiaty na jednej ścianie tapeta a na pozostałych fajny kolorek + jakiś motyw do tego dużo świeczników i kadzidełek żyrandol z fajnymi kryuształkami i fajne fenshui hmm to spawwia że wszyscy czują sie w mooim pokioju wspaniale polecam strone sklepu jysk (nie wiem dokładnie jak sie pisze ale sklep napewno znasz) jest tam ciekawy rogram do projektacji pokoi i nie tylko (sama kożystałam)