Odpowiedzi

2009-12-27T14:14:31+01:00
Piszce prywatne wiadomości, bo te słowa są skierowane do was.

bardziej w formie grzecznościowej:
Please, write private messages, beacuse these words are directed for you.

piszcie prywatne wiadomości- wirte private messages.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T14:17:30+01:00
Write private message
proszę o naj :)
2009-12-27T15:19:17+01:00
Write private message/messages - pisac prywatne wiadomosci
1 5 1